Online communicatie
Facebook, Instagram, LinkedIn, … iedereen kent ze maar welke bedrijven gebruiken ze op de juiste manier?
Content is King.


Stop the scroll.
Communicatie op social media heeft meer slaagkansen wanneer je geloofwaardig overkomt. ‘Stop the scroll’ door kwalitatieve posts met een professioneel (stilstaand of bewegend) beeld en een gerichte boodschap. Ieder bericht heeft namelijk een specifiek doel. Het kan informatief zijn of aanzetten tot actie (registreren, aankopen, contacteren, liken of reageren). Een combinatie van beide is natuurlijk ook perfect mogelijk!
Communicatie werkt in twee richtingen.


De voordelen van adverteren op sociale media.
Je online-aanwezigheid krijgt een boost, je genereert kwalitatieve websitebezoeken en je communicatie bereikt een pak meer mensen. Door middel van uitgebreide filters kunnen we doelgerichte advertenties plaatsen die specifieke boodschappen tonen aan de juiste personen. Het budget wordt vooraf bepaald om verrassingen te voorkomen.
Bereik jouw klantenbestand via e-mail marketing.
Op basis van een opgebouwd klantenbestand kunnen we aan de slag voor het versturen van marketing e-mails. Deze zorgen voor rechtstreekse communicatie met klanten die je al eens hebt geholpen en die tevreden waren van je producten of diensten. De belangrijkste motivatie hiervoor is om je bedrijf ’top-of-mind’ te houden bij je cliënteel. Een goede nieuwsbrief bevat duidelijke ‘call-to-actions’ die de ontvanger triggert om iets uit te voeren met de inhoud: meer informatie lezen op de website, offerte aanvragen …
