Logo

Een goed en professioneel logo is niet enkel een mooi plaatje maar het gezicht van jouw merk. Het is het eerste wat potentiële klanten te zien krijgen: de eerste indruk telt.

Het juiste imago
voor de juiste mensen.

Een logo kan ondoordacht of op onprofessionele wijze worden gecreëerd. Dit kan er echter voor zorgen dat mensen zich vragen stellen over de kwaliteit van je diensten en producten. Door voorafgaand een analyse uit te voeren, zorgen we er voor dat je je kan onderscheiden van de concurrentie. Een sterk en duidelijk leesbaar logo zorgt namelijk voor herkenbaarheid en identificatie.

Op elk formaat
optimaal herkenbaar.

Jouw logo wordt opgemaakt in verschillende kleuren en opstellingen. Dit doen we zodat steeds de best passende versie kan gebruikt worden naargelang de achtergrondkleur of vorm van de drager. Door hiermee rekening te houden, waarborgen we een goede leesbaarheid op elk formaat: van mobiele website tot billboard. In de brand guide vind je alle verschillende versies van jouw logo terug.

Jouw imago
in een nieuw jasje?

De wereld verandert continu. Het is belangrijk om je af en toe eens de vraag te stellen of je bedrijfslogo of visuele identiteit nog passend en actueel is. Wanneer een bedrijf zijn imago wil heruitvinden, is het belangrijk eerst te achterhalen wat er leeft bij de doelgroep van die onderneming. Door hier op in te spelen bij een rebranding zorgen we ervoor dat jij de mensen bereikt die je wilt bereiken.

Cases

Blader gerust eens door onze samenwerkingen en ontdek wat we voor onze klanten hebben gerealiseerd.

Onze website gebruikt cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk cookiebeleid